Saradnjom između BH Telecoma i Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDEEA) započela je digitalizacija usluga BH Telecoma, a nadležni su objasnili šta će to značiti za korisnike usluga ove kompanije.
Ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Edin Forto (NS) je naglasio da će to značiti da će te usluge biti potpuno digitalizirane te je ukazao na to da BH Telecom može pomoći u digitalizaciji usluga općinskih i gradskih administracija.
“Jedna općina ne može platiti inžinjera, kakve ima BH Telecom”, konstatirao je Forto.
Direktor IDEEA-e Almir Badnjević je ukazao da će digitalizacija usluga BH Telecoma biti omogućena uvođenjem zaštićenog kvalifikovanog potpisa, kojeg će moći dobiti svaki korisnik usluga.
Najavio je da se radi i na tome da se na ovaj način digitaliziraju usluge dvije banke, što će značiti i to da će se preko interneta moći podnositi zahtjeve za kredit, kao i na tome da građani u svakom trenutku imaju pristup podacima koji su potrebni prilikom izvršavanja administrativnih usluga.
Direktor BH Telecoma Amel Kovačević je ukazao da će se digitalizacijom ubrzati njihove usluge i da će na ovaj način ostvariti uštede u poslovanju. Naglasio je da će digitalizacija biti fazna – prvo će se primijeniti na internetsku trgovinu (web shop), zatim na mobilnu aplikaciju “Moj BH Telecom”, a zatim i na šalterima.
“Sve usluge na web shopu, gdje god treba potpisati ugovor, kao što je npr. ugovor za kupovinu mobitela, taj ugovor će se potpisivati digitalno, što znači da više nećete morati ići na šaltere BH Telecoma”, objasnio je Kovačević.
Ukazao je da je korištenje zaštićenog kvalifikovanog potpisa već moguće u BH Telecomu te da će biti potrebno određeno vrijeme da se digitaliziraju sve usluge. Nije mogao precizirati koliko tačno će to trajati.