Nisu svi zadovoljni javnim dočekom u Sarajevu: Loš razglas, Dubioza kratko pjevala…

BH Teme
Foto: Facebook

Javni doček Nove godine u Sarajevu uz nastup bh. grupe Dubioza kolektiv okupio je 25.000 ljudi ispred Vječne vatre, no sudeći prema reakcijama posjetitelja na društvenim mrežama, nisu svi zadovoljni organizacijom dočeka, binom, razglasom pa čak ni izborom izvođača.

Naime, ljudi na Twitteru se žale kako je ozvučenje bilo loše te da gotovo ništa nisu čuli, a bilo je i onih koji smatraju da je Dubioza pjevala prekratko.

Bend se na pozornici pojavio u 23 sata, a završili su nastup u 00:45, s tim da su u ponoć imali i pauzu. Uz to, dijelu publike je smetalo i to što su gotovo više pričali nego pjevali, a neki spominju i šale koje nisu “prolazile” kod publike.

Neki su iskoristili ovu priliku i da spomenu doček na kojem je nastupao Dino Merlin 2017. godine kada je okupio oko 100.000 ljudi i napravio spektakl za pamćenje.

https://twitter.com/TarikTerz/status/1609359229735030784?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1609359229735030784%7Ctwgr%5E547c0e2d84456a552445a7516393413c9cb76ca1%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.klix.ba%2Fmagazin%2Fzanimljivosti%2Fnisu-svi-zadovoljni-javnim-docekom-u-sarajevu-los-razglas-dubioza-kratko-pjevala%2F230101083

Podsjećamo, proslava Nove godine Sarajevo će koštat prema tvrdnjama gradonačelnice Benjamine Karić 350.000 KM. Međutim, Ekonomski institut Sarajevo uradio je Analizu opravdanosti ulaganja budžetskih sredstava u organizaciju javnog dočeka Nove godine u kojem se iznosi podatak da je procijenjeni budžet 504.918,62 KM.

“Na osnovu podataka o ranijim ulaganjima u organizaciju dočeka Nove godine, te procjeni stope rasta investicije kroz vrijeme, kalkulacija koja podrazumijeva nizak do umjeren rast investicije sugeriše da je neophodno uložiti oko 500.000,00 KM za organizaciju dočeka Nove godine 2022/23”, navodeno je ranije u analizi.

U svakom slučaju, za Novu godinu u Sarajevo se slio veliki broj turista iz regije i svijeta koji su zasigurno potrošili novca u ugostiteljskim i smještajnim objektima, no mnogi postavljaju pitanje je li vrijedilo potrošiti toliki novac na, prema dojmu posjetitelja, lošu organizaciju i bend koji se nije specijalno potrudio.

 

Klix