Poslovnica PIO u Kalesiji ne radi mjesec dana jer je zaposlenik na godišnjem

Vijesti
Foto: Admir Karić

Nekolicina građana Kalesije ovih dana naišla je na zaključana vrata poslovnice Federalnog zavoda PIO. Razlog je pomalo apsurdan. Naime, (jedini) uposlenik poslovnice u Kalesiji je odlučio iskoristiti svoje pravo na godišnji odmor, a nadležni (još) uvijek nisu obezbijedili zamjenu.

Na vratima poslovnice je postavljena obavijest da poslovnica počinje sa radom tek 29. juna, a građani su upućenina kontakt telefon Administrativne službe u Tuzli te web stranicu zavoda.

Na ovaj popriličan javašluk reagirao je kalesijski vijećnik Admir Karić. Njegovo pitanje koje je javno uputio Federalnom zavodu za penziono i invalidsko osiguranje prenosimo u cjelosti:

Poštovani,

Obraćam Vam se ispred portala NKP.ba (fb: Nezavisni Kalesijski Portal), kao i u vlastito ime kao građanin općine Kalesija, kao urednik pomenutog web portala, te izabrani vijećnik u Općinskom vijeću Kalesija, – ZAŠTO STE GRAĐANIMA KALESIJE USKRATILI MOGUĆNOST KORIŠTENJA VAŠIH USLUGA TOKOM MJESENA JUNA 2023?

Naime, upoznati smo od srane nekoliko građana sa, na prvu nevjervatnom, informacijom da skoro cijeli mjesec JUNI 2023. Ispostava PIO u KALESIJI neće raditi, jer je, eto, uposlenik na tim poslovima na godišnjem odmoru.
Djelovalo je nerealno, jer je praksa da se za takve stvari obezbijedi zamjena.
(Dakle, niko ne spori pravo uposlenika da koristi svoj zakonom zagarantovani godišnji odmor, kao što koristi i ostala prava i privilegije, ALI ŠTA JE SA PRAVA GRAĐANA KALESIJE?
Također, zar poslovi u nadležnosti PIO nisu važniji od privatnog godišnjeg odmora od 20+ dana? Ukoliko je nešto hitno, planirano, ženidba, udaja, zdrvastvene ili neke dtreće obaveze – zar nije moglo i kraće od skoro mjesec dana – DOK SE NE PRONAĐE ZAMJENA, ili neki mehanizam da građani Kalesije imaju uslugu?!)

Napominjem da sam u više navarata zvao broj telefona PIO TK, kao i broj ostavljen na Obavještenju na kojem je navedeno “za informacija o predmetima i zahtjevima” – TE SE NIKO NE JAVLJA NA ISTE!

Pogledajte šta o vašem Zavodu piše na web stranici, pogotov pod “VIZIJA” i “MISIJA”.
Ukratko, pominjete kvalitet usluga, profesionalnost, učinkovitost (….), ali i ZAKONSKE ROKOVE (kakav je to “zakonski rok” ako građanin nema opciju uopšte da prijavi problem, stiuaciju, upit,,,)

O gore navedenoj temi ću objaviti informaciju/vijest na web portalu NKP.BA, a nadam se da ću (ĆEMO – građani Kalesije) dobiti odgovor, koji može poslužiti kao korisna informacija građanima Kalesije.
Nadamo se da problem nećete viditi u nama i objavi/upitu, nego da ćete isti shvatiti kao građanski upit o pravima građana, te da će odgovor biti koncipiran u pravcu rješavanja (evidentiranog!) problema kako se u budućnosti ne bi ponavljalo.

Građani Kalesije nisu građani drugog i trećeg reda, i tražim(o) ista prava za građane Kalesije kao što imaju ostali građani BiH!

Pismo/e-mail šaljem na sve e-mail adrese koje sam pronašao na web stranici PIO, kao i za Administrativnu službu PIO TK, a u prilogu i nekoliko fotografija/slika (Ispostava PIO Kalesija, obavjestenje, slike poziva na brojeve tel. prema vama…) kao i dio sa vaše web stranice kao podsjetnik ŠTA JE VAŠ POSAO.

🔴Pismo za PIO/MIO🔴📍Građani Kalesije nisu građani drugog i trećeg reda, i tražim(o) ista prava za građane Kalesije kao…

Posted by Admir Karić on Srijeda, 7. juni 2023.