Foto: Screenshot
Poznati keks Domaćica, koji proizvodi hrvatska kompanija Kraš, preimenovan je, a promjena je izazvala niz rekacija na društvenim mrežama.
Neki od novih naziva keksa su Domaćica i umjetnica, Domaćica i programerka, Domaćica i menadžerica, Domaćica i pravnica…
– Biti domaćica je super posao. Ne vidim potrebu za proširenjem značenja. Svako bira u kojoj mjeri će se zatrpati poslom ili pobjeći od istog – jedan je od komentara.
– Izazvali ste zgražanje i izgubili kupce. Barem mene, iako iskreno i planirao sam prestati kupovati vaše preskupe proizvode koji su izgubili na kvaliteti – dodaje drugi korisnik.
Među komentarima su bili i “Kad keks bude samo programerka ili menadžerica, a da pored toga postoji domaćin (nezaposleni muškarac koji vodi brigu o kući i ručku) imat će smisla gender politika Kraša”, ” Kraš nam je izradio cijelu kolekciju da shvatimo što sve možemo biti uz to da smo domaćice”…
Oglasio se i Kraš.
– Vidimo da smo izazvali reakciju – napisali su na svom Twitter nalogu, i uputili na link u kojem su objasnili motive.
Vidimo da smo izazvali reakciju.
Više informacija pronađite na https://t.co/cWXPQK8Yic— Kraš (@kras1911) May 2, 2022
– Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obaveza koje u domaćinstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju. Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna – dio je objašnjenja.