Predstavnici Vlade Tuzlanskog kantona, uprave Međunarodnog aerodroma Tuzla, predsjednik Skupštine TK i resorni ministar i prije četiri dana su u Zagrebu održali sastanak sa predstavnicima jedne avio kompanije, koja bi prema svemu sudeći uskoro trebala realizovati letove sa Aerodroma Tuzla.
Potvrdu informacije smo potražili u upravi Aerodroma Tuzla, gdje nisu bilii raspoloženi za otkrivanje detalja sastanka.
– Imamo dogovor da u javnost ne izlazimo dok se zvanično ne potvrdi ono o čemu smo razgovarali. Sastanak je održan, očekujemo prijedlog sporazuma nakon čega će uslijediti dalji koraci. Radi se o ozbiljnoj kompaniji koja do sada nije letjela iz Bosne i Hercegovione, a koja bi bi po prvi put mogla pokrenuti neke linije koje do sada nismo imali. Također uporedo pregovaramo sa više avio kompanija koje bi uspostavile letove za Istanbul, veliko međunarodno čvorište u avio saobraćaju – rekli su za Tuzlainfo.ba iz Uprave MA Tuzla.
Podsjećamo, Aerodromu Tuzla nakon ukidanja baze Wizz Aira prijeti značajno smanjenje broja linija i broja putnika i to u godini u kojoj bilježe rekorde.
Ali čini se da su u Vladi TK i menadžementu Aerodroma ozbiljno shvatili novonastalu situaciju, ne gubeći vrijeme u pronalaženju rješenja za trenutnu situaciju i da se svakodnevno radi na tom polju.
Već ranije smo pisali da je na adresu Aerodroma Tuzla stiglo pismo namjere od Air Montenegra za mogućnost preogovora oko uspostavljanja saradnje, a za naš portal je potvrđeno i da su obnovljeni su pregovori i sa Ryanair kojem je najveća prepreka obaveza uplate takse koja iznosi tri KM, a koju avioprijevoznici uplaćuju na ime Direkcije za civilno zrakoplovstvo BiH.
–Ryanair je od 1. juna ove godine prestao da saobraća i praktično imamo dva mjeseca i 30.000 putnika koje nismo bili u prilici da opslužimo i da lete sa aerodroma Tuzla. Kada je riječ o toj naknadi od tri KM, aviokompanije kada suspenduju letove tada nema zarade za Direkciju. Samo putnici izgube priliku da lete, a i aerodromi da posluju u kapacitetu u kojem bi eventualno mogli poslovati – rekao je nedavno medijima ovu temu Dževad Halilčević, direktor JP Međunarodni aerodrom Tuzla.
Toj e bio i razlog da aerodromi Tuzla, Mostar i Banja Luka upute zahtjev Direkciji za civilno vazduhoplovstvo kojim će tražiti da se van snage stavi odluka o naplaćivanju putničke naknade od tri KM po putniku i 40 KM po toni prevezenog prtljaga, koja guši rad ova tri aerodroma.
Uporedo sa pregovorima sa potencijalnim partnerimau na Aerodromu Tuzla su u toku radovi na trećem gejtu i parkingu, sa čijim završetkom će Aerodorom Tuzla biti kapacitiran za prijem milion putnika godišnje.
Također u toku je i izrada i idejnog projekta osvjetljivanja centralne linije, što je višegodišnji problem koji nije uspjela riještiti niti jedna od dosadašnjih uprava Aerodroma.